17 November 2007, 03:48
Wij rijden al sinds de aankoop van onze '93 245 Polar automaat zonder kickdown-kabel.
Hij schakelt goed en als ik wil inhalen en in een lagere versnelling wil doortrekken druk ik heel eenvoudig het overdrive knopje op de pook in. Het lampje met het pijltje gaat dan branden op het dashboard en hij schakelt meteen terug,ook als hij in z'n drie zit.
Eenmaal op snelheid druk je het knopje weer in en de automaat schakelt weer op.
Nu is dit wel een AW-71 bak dus volgens mij zou dit ook moeten werken bij een 265 met een AW-71 conversie volgens mij.
Op zich kan ik ermee leven,de bak schakelt verder goed en deze methode werkt bijna als een Quickshift/halfautomaat.
Nu heb ik al tijden een nieuwe kabel en carterpakking op de plank liggen,alleen de tijd houdt een reparatie tegen
Hij schakelt goed en als ik wil inhalen en in een lagere versnelling wil doortrekken druk ik heel eenvoudig het overdrive knopje op de pook in. Het lampje met het pijltje gaat dan branden op het dashboard en hij schakelt meteen terug,ook als hij in z'n drie zit.
Eenmaal op snelheid druk je het knopje weer in en de automaat schakelt weer op.
Nu is dit wel een AW-71 bak dus volgens mij zou dit ook moeten werken bij een 265 met een AW-71 conversie volgens mij.
Op zich kan ik ermee leven,de bak schakelt verder goed en deze methode werkt bijna als een Quickshift/halfautomaat.
Nu heb ik al tijden een nieuwe kabel en carterpakking op de plank liggen,alleen de tijd houdt een reparatie tegen
