22 October 2007, 16:16
... btje jammer wel: postje gedaan, veel tips gekregen (waarvoor nog steeds onwijs bedankt!), klusje gedaan, nog meer enthousiaste reacties, fotootjes gepost en naast wat commentaar geen enkele reactie meer ...
Ben inmiddels wel verder a/h zoeken:
Ontsteking kan niet vroeger - grondplaat al flink uitgeboord en -gevijld, maar 't lijkt alsof de ontstekiong nog vroeger moet. Nu is de vraag of de distributiesnaar ÃÃn tandje verzet moet worden om de ontsteking goed te kunnen afstellen, of dat dit (conventionele ontstekings-) systeem simpelweg niet met elkaar samenwerkt ..?
Versnellingsbak kom ik nog niet uit. 't Zal wel een los stekkertje zijn (verwacht ik), maar heeft iemand misschien ervaring met (motor wisselen en) een niet meer inschakelende overdrive?
Ben inmiddels wel verder a/h zoeken:
Ontsteking kan niet vroeger - grondplaat al flink uitgeboord en -gevijld, maar 't lijkt alsof de ontstekiong nog vroeger moet. Nu is de vraag of de distributiesnaar ÃÃn tandje verzet moet worden om de ontsteking goed te kunnen afstellen, of dat dit (conventionele ontstekings-) systeem simpelweg niet met elkaar samenwerkt ..?
Versnellingsbak kom ik nog niet uit. 't Zal wel een los stekkertje zijn (verwacht ik), maar heeft iemand misschien ervaring met (motor wisselen en) een niet meer inschakelende overdrive?
R.I.P. Volvo 244 GL - 1980 - geel;
verkocht: 'de tunnel' Volvo 245 DL - 1980 - geel - LPG;
enjoying: 'Doris' - Volvo 242 DL - 1975 - bordeauxrood - LPG;
tryin to enjoy (more): 'Die Nieuwe Ouwe' - Volvo 940 GL - 1996 - groen - LPi.
verkocht: 'de tunnel' Volvo 245 DL - 1980 - geel - LPG;
enjoying: 'Doris' - Volvo 242 DL - 1975 - bordeauxrood - LPG;
tryin to enjoy (more): 'Die Nieuwe Ouwe' - Volvo 940 GL - 1996 - groen - LPi.