5 October 2007, 14:53
Dinges schreef:Ik zou 't overigens wel erg op prijs stellen als je nu niet stante pede naar deze dieler rent om de spullen voor m'n neus weg te kapen, hahah!
Wat mij betreft hoef je daar niet bang voor te zijn.
Ik mag dan wel een Volvo rijden maar de Volvo dealer daar rijd ik altijd met een grote boog omheen

Ik heb trouwens ook nog een tip: maak de motorsteunen aan de onderzijde los (3 bouten) of als je de kans hebt verwijder ze helemaal voordat je het blok optakelt.
Ik had alleen de bout aan de onderzijde van het rubber eraf gedraaid en dacht dat de motorrubbers met het optakelen vanzelf uit de steun zouden schieten .
Maar mooi niet dus >

Ook heb ik veel afgezien met het losmaken van de uitlaat van het spruitstuk. Tenslotte maar gewoon aan de pijp afgezaagd. Maat 14 was te klein en maat 15 draaide over de moeren heen :
