14 September 2007, 11:14
Bedankt Peter (ook hier
),
Dat ÃÃn van de lampjes stuk is, was ook mijn eerste gedachte, ook omdat 'het systeem' zo reageert als bij een stuk lampje. Dat is echter niet het geval - ze branden alle vier. Ik heb ze ook alle vier nagelopen of ze misschien niet helemaal lekker contact maken (gecorrodeerde contactjes ofzo), maar dat is ook niet het geval.
Wat ik bijzonder vind is dat ze ook op dubbele snelheid knipperen bij inschakelen van de alarmlichten (alle vier tegelijk). Misschien wel ergens een lekstroompje of aardelek, maar hoe je die opspoort ..?
Lekker weekend allemaal!
),Dat ÃÃn van de lampjes stuk is, was ook mijn eerste gedachte, ook omdat 'het systeem' zo reageert als bij een stuk lampje. Dat is echter niet het geval - ze branden alle vier. Ik heb ze ook alle vier nagelopen of ze misschien niet helemaal lekker contact maken (gecorrodeerde contactjes ofzo), maar dat is ook niet het geval.
Wat ik bijzonder vind is dat ze ook op dubbele snelheid knipperen bij inschakelen van de alarmlichten (alle vier tegelijk). Misschien wel ergens een lekstroompje of aardelek, maar hoe je die opspoort ..?
Lekker weekend allemaal!
R.I.P. Volvo 244 GL - 1980 - geel;
verkocht: 'de tunnel' Volvo 245 DL - 1980 - geel - LPG;
enjoying: 'Doris' - Volvo 242 DL - 1975 - bordeauxrood - LPG;
tryin to enjoy (more): 'Die Nieuwe Ouwe' - Volvo 940 GL - 1996 - groen - LPi.
verkocht: 'de tunnel' Volvo 245 DL - 1980 - geel - LPG;
enjoying: 'Doris' - Volvo 242 DL - 1975 - bordeauxrood - LPG;
tryin to enjoy (more): 'Die Nieuwe Ouwe' - Volvo 940 GL - 1996 - groen - LPi.