8 September 2007, 13:09
Ik heb de stengel doorgemeten, overal staat 12 volt op. Alles schonn gespoten met remmenreinger. Groot licht doet het wel overigens...
Ik vermoedt toch dan het relais is. Is dat die van Bosch, 2 x 16 ampere 12 volt ? Zit achter de koppelingspedaal geklemd... Ter hoogte van mijn rechter knie heb ik geen relais gezien.
Zo´n relais haal ik wel bij de garage, lijken mij geen dure gevalletjes...
Overigens kwam ik tot de ontdekking dat 2 brandstof leidinkjes lek zijn. Er zitten in beide pijpjes miniscule gaatjes, waar de diesel eruit spuit. Die metalen pijpjes die naar de cilinders 1 en 4 gaan... zijn die per stuk te vervangen ? en moet ik dan rekening houden met het ontluchten ervan ?
Ik vermoedt toch dan het relais is. Is dat die van Bosch, 2 x 16 ampere 12 volt ? Zit achter de koppelingspedaal geklemd... Ter hoogte van mijn rechter knie heb ik geen relais gezien.
Zo´n relais haal ik wel bij de garage, lijken mij geen dure gevalletjes...
Overigens kwam ik tot de ontdekking dat 2 brandstof leidinkjes lek zijn. Er zitten in beide pijpjes miniscule gaatjes, waar de diesel eruit spuit. Die metalen pijpjes die naar de cilinders 1 en 4 gaan... zijn die per stuk te vervangen ? en moet ik dan rekening houden met het ontluchten ervan ?