31 July 2007, 12:21
Ik heb er een inzitten, de drietraps m35 is het geloof ik ..
Neem in overweging dat je met die bewuste automaat liever op provinciale wegen blijft.
De originele setup is dusdanig dat je zo rond de 80 nog een gesprek kan voeren, erboven
zit je al snel gezellig tegen mekaar te bleren..
Uiteraard geheel en al afhankelijk van het gebruik, zou ik als ik ervoor stond overwegen om
er of een handbak met overdrive aan te hangen of te kijken naar een andere automaat, zeker als
daily driver of autobahngebruik zou ik dat overwegen ..
En even goed nagaan welke overbrengingsverhouding er verderop in de ketting zitten, verschilt soms ook
nogal voor de automaatversies ..
just my perception.. (eigen ervaringen)
Neem in overweging dat je met die bewuste automaat liever op provinciale wegen blijft.
De originele setup is dusdanig dat je zo rond de 80 nog een gesprek kan voeren, erboven
zit je al snel gezellig tegen mekaar te bleren..
Uiteraard geheel en al afhankelijk van het gebruik, zou ik als ik ervoor stond overwegen om
er of een handbak met overdrive aan te hangen of te kijken naar een andere automaat, zeker als
daily driver of autobahngebruik zou ik dat overwegen ..
En even goed nagaan welke overbrengingsverhouding er verderop in de ketting zitten, verschilt soms ook
nogal voor de automaatversies ..
just my perception.. (eigen ervaringen)
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K