Dag.
De automaat van mijn 164F 1974 is kapot. Nu wilde ik er een schakelbak van een 1970 (carb) achter zetten, maar blijkt dat het vliegwiel totaal anders is.
Omwisselen van schakelbak vliegwiel op injectie 1974 motor gaat niet. Op de motor (van de automaat) zitten acht boutgaten om het vliegwiel op te draaien en het vliegwiel van de schakelbak heeft er maar zes. Dus het vliegwiel is niet aan het blok van de automaat te bevestigen. Bestaan er 'schakelvliegwielen' 164 met acht boutgaten?
Zo niet wil ik de complete carb. motor plus bak overzetten in de 164F 1974.
Ik zie al dat de uitlaat niet past
De aandrijfas van de schakelbak en de pedalen heb ik nog.
- Heb ik het goed dat ik dan enkel nog de oliedruk, temp. en stroom voor de ontsteking nodig heb?
- Zou ik de hele electonicabedrading en computerkastje van de inspuiting kunnen laten zitten?
- Kan ik er een trigger ontsteking op zetten. Of werkt deze alleen via het computerkastkje met een injectiemotor?
- Kan ik de benzine via de electrische pomp naar de carb. sturen of moet ik deze mechanisch laten pompen met die op 't carb. motorblok?
- Zit er ook een electr. pomp in de tank of alleen onder bij het linker achterwiel?
Wat een vragen hè, ik ben maar een amateur
Ik zal laten weten wat er allemaal wel en niet lukt.
Groet.
De automaat van mijn 164F 1974 is kapot. Nu wilde ik er een schakelbak van een 1970 (carb) achter zetten, maar blijkt dat het vliegwiel totaal anders is.
Omwisselen van schakelbak vliegwiel op injectie 1974 motor gaat niet. Op de motor (van de automaat) zitten acht boutgaten om het vliegwiel op te draaien en het vliegwiel van de schakelbak heeft er maar zes. Dus het vliegwiel is niet aan het blok van de automaat te bevestigen. Bestaan er 'schakelvliegwielen' 164 met acht boutgaten?
Zo niet wil ik de complete carb. motor plus bak overzetten in de 164F 1974.
Ik zie al dat de uitlaat niet past

De aandrijfas van de schakelbak en de pedalen heb ik nog.
- Heb ik het goed dat ik dan enkel nog de oliedruk, temp. en stroom voor de ontsteking nodig heb?
- Zou ik de hele electonicabedrading en computerkastje van de inspuiting kunnen laten zitten?
- Kan ik er een trigger ontsteking op zetten. Of werkt deze alleen via het computerkastkje met een injectiemotor?
- Kan ik de benzine via de electrische pomp naar de carb. sturen of moet ik deze mechanisch laten pompen met die op 't carb. motorblok?
- Zit er ook een electr. pomp in de tank of alleen onder bij het linker achterwiel?
Wat een vragen hè, ik ben maar een amateur

Ik zal laten weten wat er allemaal wel en niet lukt.
Groet.