22 June 2007, 17:05
Klem de slangen dicht met een tang of lijmklem om zo min mogelijk olie te verliezen, zet een grote,lage bak onder de rem, zodra het wiel weg is, en maak hem los.
Ik heb ze alle 4 zo vervangen, helaas brak een van de bouten, daar ben ik 4 uur mee bezig geweest, voor ik de restanten had verwijderd.
Daardoor duurde de hele klus ongeveer een dag(7 1/2uur). Helemaal de straat olievrij houden lukte mij niet, maar het meeste werd opgevangen.
Ik vond het goed te doen, m.u.v. 1 rem waar, behalve de gebroken bout, alles muurvast zat. :'(
Als de remleidingen de laatste 5 jaar niet los zijn geweest, reken dan wel op vernieuwen van een of meer stukjes, dus zorg dat je er een of meerdere nieuw bij de hand hebt of snel ergens kunt halen evenals nieuwe ontluchtingsnippels.
Maar kom toch maar even naar de sleuteldag op 8 juli. ;D ;D ;D
Ik heb ze alle 4 zo vervangen, helaas brak een van de bouten, daar ben ik 4 uur mee bezig geweest, voor ik de restanten had verwijderd.
Daardoor duurde de hele klus ongeveer een dag(7 1/2uur). Helemaal de straat olievrij houden lukte mij niet, maar het meeste werd opgevangen.
Ik vond het goed te doen, m.u.v. 1 rem waar, behalve de gebroken bout, alles muurvast zat. :'(
Als de remleidingen de laatste 5 jaar niet los zijn geweest, reken dan wel op vernieuwen van een of meer stukjes, dus zorg dat je er een of meerdere nieuw bij de hand hebt of snel ergens kunt halen evenals nieuwe ontluchtingsnippels.
Maar kom toch maar even naar de sleuteldag op 8 juli. ;D ;D ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.

