29 May 2007, 09:25
Dag allemaal,
Na een weekend bochtjes draaien in de Ardennen de volgende details.
Probleem doet zich voor bij zowel gas als benzine. -> geen gas probleem...
Tis de tweede cylinder, het is dus niet willekeurig.
Het ligt niet aan de bougies. (NGK ...7ES bougies erin, loopt als een speer, loopt bij hogere toeren overigens beter....)
Het ligt niet aan de bougie kabel. -> tijdelijk andere kabel plaatsen brengt geen verlichting...
Kan niet helemaal onderscheiden of het vocht is, denk het eerlijk gezegd niet. Geen vonkenregen in elk geval en een nacht doorbrengen in het best hoge gras op de camping waar echt alles doornat was bracht geen verandering danwel verergering.
Verder prima gereden, eenmaal goed aan het lopen geen enkel probleem meer, loopt als een trein ;D. Met 4 mensen en volle bepakking 1:9 over de Belgische snelweg heuvels en dalen. Binnendoor rijdend, scheurend en bochtjes draaiend 1:8.
Ik zit, het weekend, dit topic en de reacties overziend, meer te denken aan de klep van Ticcie. Mijn idee is dat het, in het geval van een klep, misschien de inlaatklep is waarbij het afsluitrubber om de klepsteel voor problemen zorgt?!
Na een weekend bochtjes draaien in de Ardennen de volgende details.
Probleem doet zich voor bij zowel gas als benzine. -> geen gas probleem...
Tis de tweede cylinder, het is dus niet willekeurig.
Het ligt niet aan de bougies. (NGK ...7ES bougies erin, loopt als een speer, loopt bij hogere toeren overigens beter....)
Het ligt niet aan de bougie kabel. -> tijdelijk andere kabel plaatsen brengt geen verlichting...
Kan niet helemaal onderscheiden of het vocht is, denk het eerlijk gezegd niet. Geen vonkenregen in elk geval en een nacht doorbrengen in het best hoge gras op de camping waar echt alles doornat was bracht geen verandering danwel verergering.
Verder prima gereden, eenmaal goed aan het lopen geen enkel probleem meer, loopt als een trein ;D. Met 4 mensen en volle bepakking 1:9 over de Belgische snelweg heuvels en dalen. Binnendoor rijdend, scheurend en bochtjes draaiend 1:8.
Ik zit, het weekend, dit topic en de reacties overziend, meer te denken aan de klep van Ticcie. Mijn idee is dat het, in het geval van een klep, misschien de inlaatklep is waarbij het afsluitrubber om de klepsteel voor problemen zorgt?!
164 73 285000+; (164 '74 340000km+ in memoriam
245GL '80 420000+km (Still under severe construction)
