24 May 2007, 15:59
Had zelf ook al aan de bobine gedacht maar geen idee of dat mogelijk is.
Is de kwaliteit van een bobine te testen behalve door er een nieuwe/andere in te hangen ??? Ik ga in ieder geval even de dingen 1 voor 1 veranderen als er wat veranderd moet worden en hoop zo uiteindelijk de oorzaak te vatten. Ideeen blijven meer dan welkom.
1e stap is toch voor de zekerheid de bougies vervangen door NGK's met een hogere warmtegraad dan standaard.... Als ik meer weet drop ik het.
Is de kwaliteit van een bobine te testen behalve door er een nieuwe/andere in te hangen ??? Ik ga in ieder geval even de dingen 1 voor 1 veranderen als er wat veranderd moet worden en hoop zo uiteindelijk de oorzaak te vatten. Ideeen blijven meer dan welkom.
1e stap is toch voor de zekerheid de bougies vervangen door NGK's met een hogere warmtegraad dan standaard.... Als ik meer weet drop ik het.
164 73 285000+; (164 '74 340000km+ in memoriam
245GL '80 420000+km (Still under severe construction)
