4 April 2007, 17:06
Topic kan alweer zowat dicht ;-) -> Gevonden! Even de slangen doorverbonden en inderdaad, motor gaat 2500 toeren draaien. Hulpluchtregelaar komt dus niet ver genoeg open. Van 1 vd 2 hulpluchtregelaars die ik heb dan maar eens dat borgschroefje losgedraaid en waarempel, hiermee kon je 'm verzetten zodat ie iets minder dan half open kwam te staan.
Resultaat: het beestje draait 1500 toeren en zakt na een minuutje netjes naar +-1000. Hulpluchtregelaar was netjes dicht na visuele check. Toppie!
Op benzine draaide ie nu echter ineens onregelmatig (op 3 pitjes leek wel??) terwijl hij op LPG strak rond loopt. Ikke niet snappe waar ik nu per ongeluk tegenaan heb gestoten want ik heb alleen de hulpluchtregelaar eraf gehad......maja, binnenkort nog maar eens losgooien dan en goed checken.....!?!?!?
Greetz 8)
Resultaat: het beestje draait 1500 toeren en zakt na een minuutje netjes naar +-1000. Hulpluchtregelaar was netjes dicht na visuele check. Toppie!
Op benzine draaide ie nu echter ineens onregelmatig (op 3 pitjes leek wel??) terwijl hij op LPG strak rond loopt. Ikke niet snappe waar ik nu per ongeluk tegenaan heb gestoten want ik heb alleen de hulpluchtregelaar eraf gehad......maja, binnenkort nog maar eens losgooien dan en goed checken.....!?!?!?
Greetz 8)
Volvo 242 GT, 1978, B21E