12 March 2007, 23:02
Klopt helemaal, die beschrijving van wanneer het wel/niet mag. (mag ook wel, van de RDW site
).
Heb het voor de zekerheid ook (via site/mail) bij RDW nagevraagd, vooral omdat er op mijn kentekenbewijs nog de aantekening GAIK staat.
Volgens mij wijst dat op gele platen.
Maar mocht er gewoon blauwe opzetten, volgens de retour mail. Mail uitgeprint en bij papieren geduwd, voor de zekerheid.
Gele heb ik trouwens ook nog... (net als zijn vorige Zweedse platen, wordt al een aardige verzameling zo ;D)
Bestellen kan gewoon, ik heb ze via http://www.edsclassic.nl/.
Let wel op: de overijverige aganet kan er E 75,- voor vragen!
Toch weer duurder dan de platen zelf, en krijgt er niets voor terug...
Wat ik nog wel even moet doen: er hoort nu een NL sticker op.
En das weer jammer.
Halfords heeft ze alleen in glimmend zilver en EU-blauw.
ANWB alleen in het officiele poster-formaat.
Zoek dus eigenlijk een subtielere oplossing.
Heb nog wel een plastic plakschildje met een S in relief, wil eigenlijk zoiets met een NL.
Maar waar vind je zoiets? ???

Heb het voor de zekerheid ook (via site/mail) bij RDW nagevraagd, vooral omdat er op mijn kentekenbewijs nog de aantekening GAIK staat.
Volgens mij wijst dat op gele platen.
Maar mocht er gewoon blauwe opzetten, volgens de retour mail. Mail uitgeprint en bij papieren geduwd, voor de zekerheid.
Gele heb ik trouwens ook nog... (net als zijn vorige Zweedse platen, wordt al een aardige verzameling zo ;D)
Bestellen kan gewoon, ik heb ze via http://www.edsclassic.nl/.
Let wel op: de overijverige aganet kan er E 75,- voor vragen!
Toch weer duurder dan de platen zelf, en krijgt er niets voor terug...
Wat ik nog wel even moet doen: er hoort nu een NL sticker op.
En das weer jammer.
Halfords heeft ze alleen in glimmend zilver en EU-blauw.
ANWB alleen in het officiele poster-formaat.
Zoek dus eigenlijk een subtielere oplossing.
Heb nog wel een plastic plakschildje met een S in relief, wil eigenlijk zoiets met een NL.
Maar waar vind je zoiets? ???
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005