23 January 2007, 00:37
Ik had nog een berichtje beloofd: het bleek weliswaar niet een probleem te zijn, maar wel meer werk dan was voorzien. Ik begreep dat om de kickdownkabel te vervangen het carter eronder weg moest en dus ook weer aangebracht. Vervolgens moest de kickdown ook weer afgesteld worden. Ik kan wel zeggen dat nu de bak weer fluweelzacht op- en terugschakelt. Zijn ze wel een paar uur zoet mee geweest.
Als je het laat doen kost het dus een paar centen (kan niet zeggen hoeveel precies omdat ik ook andere dingen heb laten doen) maar ik heb er wel een goed gevoel bij. Voor wat beretf de onderdelen (dus ook voor die andere dingen) kreeg ik wel heel andere (lagere) prijzen dan de volvodealer aangaf. Je zou eens kunnen informeren bij Tolman in Drachten: ze hebben nu recente ervaring over tijd en kosten....
Groeten
Erwald
Als je het laat doen kost het dus een paar centen (kan niet zeggen hoeveel precies omdat ik ook andere dingen heb laten doen) maar ik heb er wel een goed gevoel bij. Voor wat beretf de onderdelen (dus ook voor die andere dingen) kreeg ik wel heel andere (lagere) prijzen dan de volvodealer aangaf. Je zou eens kunnen informeren bij Tolman in Drachten: ze hebben nu recente ervaring over tijd en kosten....
Groeten
Erwald
Volvo 240 gl aut. 1991<br />toyota prius 2004