11 December 2006, 15:57
hallo,
ik ben zelf niet zon enorme fan van de 6 cylinder motor in de vroege 260, maar daar is best goed een gasinstallatie in te zetten.
een andere motor in een 200 serie zetten is best goed te doen. Alles is best stevig en er is veel ruimte onder de motorkap. Misschien een mooie VW diesel, dat zou ook super zijn.
740/940 turbo motor is eigenlijk te doen zonder custom werk, gewoon de goede onderdelen van de 200 en 700 gebruiken en in elkaar schroeven.
Wat moeilijk is is meestal de electronica als je de injectie in een oudere auto zet. zo te horen is dat voor jou geen probleem 8)
Ik ga waarschijnlijk een motor van een 940 in mijn 240 zetten, maar dat duurt nog wel even (misschien maart ofzo?). als dat zo ver is zal ik wel foto's posten..
ik ben zelf niet zon enorme fan van de 6 cylinder motor in de vroege 260, maar daar is best goed een gasinstallatie in te zetten.
een andere motor in een 200 serie zetten is best goed te doen. Alles is best stevig en er is veel ruimte onder de motorkap. Misschien een mooie VW diesel, dat zou ook super zijn.
740/940 turbo motor is eigenlijk te doen zonder custom werk, gewoon de goede onderdelen van de 200 en 700 gebruiken en in elkaar schroeven.
Wat moeilijk is is meestal de electronica als je de injectie in een oudere auto zet. zo te horen is dat voor jou geen probleem 8)
Ik ga waarschijnlijk een motor van een 940 in mijn 240 zetten, maar dat duurt nog wel even (misschien maart ofzo?). als dat zo ver is zal ik wel foto's posten..
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni