30 November 2006, 08:09
Ik weet dat een aantal monteurs dan vaak zeggen dat dat komt omdat er te weinig op benzine wordt gereden (of juist helemaal niet). Ik ken de B23 niet maar als deze een carburateur heeft dan kan deze ook wel wat problemen hebben. Maar zoals gezegt weet ik dat niet goed. Zelf heb ik een B230F in het vooronder liggen en die heb ik op benzine gangbaar gekregen door tijdens het optrekken op benzine over te schakelen een week lang. Er is nog wel iets met een sensor of computer vermoedelijk want na verloop van tijd moet de computer gereset worden maar op LPG heb ik daar eigenlijk nooit last van.
Marc
PS: Ik dacht dat het met ATF olie te maken had en een vlotternaald en/of membraam maar misschien dat de zoekfunctie van het forum je op weg kan helpen.
Marc
PS: Ik dacht dat het met ATF olie te maken had en een vlotternaald en/of membraam maar misschien dat de zoekfunctie van het forum je op weg kan helpen.
Volvo 245 GL estate 613.000 and stopt counting (and owning)<br />Volvo 945 2.3 I.C. (LPT/LPI) 269000 and started counting