9 November 2006, 11:09
Dag Liefhebbers,
als nieuweling lees ik alle topics die te maken hebben met ombouwen aandachtig.
Ik heb een 230 FT blok gevonden met alles er op en er aan uit een 740. Dat gaat eind januari in het vooronder van mijn 240 gl uit 1990.
Al eerder heb ik prima tips gehad op dit forum hierover. Ik kies er voor om in ÃÂÃÂn grote klap de hele motor om te ruilen. Volgens mij loop ik dan de minste kans op teleurstellingen. Ik ben ook niet monteur genoeg om de motor uit elkaar te draaien, aan te passen en weer in elkaar te zetten.
De ontsteking omzetten, eventueel een andere lpg vergasser en andere (ontstekings?) computer moeten er in. Volgende week zaterdag ga ik de 230ft ophalen. Plaatjes volgen.
als nieuweling lees ik alle topics die te maken hebben met ombouwen aandachtig.
Ik heb een 230 FT blok gevonden met alles er op en er aan uit een 740. Dat gaat eind januari in het vooronder van mijn 240 gl uit 1990.
Al eerder heb ik prima tips gehad op dit forum hierover. Ik kies er voor om in ÃÂÃÂn grote klap de hele motor om te ruilen. Volgens mij loop ik dan de minste kans op teleurstellingen. Ik ben ook niet monteur genoeg om de motor uit elkaar te draaien, aan te passen en weer in elkaar te zetten.
De ontsteking omzetten, eventueel een andere lpg vergasser en andere (ontstekings?) computer moeten er in. Volgende week zaterdag ga ik de 230ft ophalen. Plaatjes volgen.
paceship 240 enterprise