5 November 2006, 23:07
als je een nieuwere 240 vind met B230FX blok 136 of 131 pk dan is dat heel goed te doen. die blokken hebben namelijk aar 9.3:1 compressie tov de 9.8:1 van de B230F.
Met een B230F gaat het ook goed, op turbobricks was iemand die zijn dagelijkse 245 heeft voorzien van een goede turbo met uitgefreest spruitstuk, leuke nokkenas, chips, goede uitlaat, nog wat dingen, blok is nooit open geweest, 300+ pk op de achterwielen...
verbruikt nog steeds 1 op 10 als je rustig rijd
Met een B230F gaat het ook goed, op turbobricks was iemand die zijn dagelijkse 245 heeft voorzien van een goede turbo met uitgefreest spruitstuk, leuke nokkenas, chips, goede uitlaat, nog wat dingen, blok is nooit open geweest, 300+ pk op de achterwielen...
verbruikt nog steeds 1 op 10 als je rustig rijd

240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni