29 August 2006, 12:41
Pierre van Aert schreef:John242 schreef:Pierre van Aert schreef:Zonder LPG installatie gewoon 95 en met LPG V-power + injektie-reiniger
lijkt mij het meest logische.
Vertel.....
Hij moet gewoon goed kunnen lopen op 95, als hij echter al een cylinderkoprevisie achter de rug heeft, dan 98 (als kop gevlakt is, heeft hij een hogere compressie)
Op LPG V-power en injektie-reiniger, dan blijft het injektie-systeem altijd gangbaar en hoef je niet regelmatig op benzine te rijden om het injektie-systeem te reinigen.
De benzine-prijs maakt niet uit, omdat je toch al zo weinig op benzine rijdt.
Natuurlijk moet hij goed lopen op 95, maar op 98 loopt hij beter.
Met LPG is het zaak de benzinepomp regelmatig te laten draaien,
wat betreft het inj.systeem geef ik je groot gelijk. :wink:
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
![[Afbeelding: cooltext34912265.gif]](http://img.photobucket.com/albums/v391/jautew/cooltext34912265.gif)