28 August 2006, 12:58
abbabak schreef:Erik265 schreef:Hou je ons op de hoogte?
Hmm, maar mijn US lampen zitten er nog niet in, en ik heb nog een led achterlicht project, Sper in a.as, cruisecontrol. En dan nog wat kleine dingen als een Eend, Cagiva Elefant en een huis uit 1880....
Toen destijds de sealed beam van mijn Vetter kuip de geest gaf heb ik een H4 voet gekocht en de boor op de unit gezet. Gewoon gelijmd en zelfs na 2 jaar 80/100 wat H4 geen problemen gehad.
Ik kan me ook voorstellen de sealed beams voor Xenon te gaan gebruiken, niet mooi wel lekker veel licht![]()
Kortom, wacht NIET op mij 8)
Ik had al wat van je verwacht :wink:
Ik heb er ook geen haast mee, hoor. Ik wil volgend jaar proberen om met de US lampen de keuring door te komen. Dit moet volgens mij lukken als in ieder geval het lichtbeeld goed is. Heb ook geinformeerd bij het RDW, maar het valt niet mee om daar een fatsoenlijk antwoord op je vragen te krijgen. Dan moeten ze namelijk eerst je vraag begrijpen en dat schijnt nogal moeilijk te zijn voor die lui.
Ik ben nog bezig om alle vier lampen tegelijk te laten branden, maar dat valt niet mee als je geen garage hebt en het de hele tijd plenst

Succes met al je projecten!
1980 GL Diesel (USA)