18 August 2006, 22:38
Ha Funsdaf,
Ik weet het niet, hij staat wel zo strak dichtgetrokken nu, dat ik me niet kan voorstellen dat de uitlaatdruk hem open krijgt.
Maar zijn er geen meerdere types waste gates? Je schreef eerder over veertjes in de waste gate-klep en die heb ik niet; als je het stangetje loshaalt kun je de het waste gate-armpje vrij en een weer bewegen en blijft het in elke stand staan. Geen veertjes dus...
En de dumpvalve komt ook nog wel, de K-jet heeft een gesloten type nodig omdat de lucht al gemeten is, het mooie geluid waar Lukas het over had zal dus wel minder zijn. Maar goed, we doen het niet om het geluid...
Tenslotte lijkt me een knock sensor ook wel fijn, we blijven bezig!
Ik weet het niet, hij staat wel zo strak dichtgetrokken nu, dat ik me niet kan voorstellen dat de uitlaatdruk hem open krijgt.
Maar zijn er geen meerdere types waste gates? Je schreef eerder over veertjes in de waste gate-klep en die heb ik niet; als je het stangetje loshaalt kun je de het waste gate-armpje vrij en een weer bewegen en blijft het in elke stand staan. Geen veertjes dus...
En de dumpvalve komt ook nog wel, de K-jet heeft een gesloten type nodig omdat de lucht al gemeten is, het mooie geluid waar Lukas het over had zal dus wel minder zijn. Maar goed, we doen het niet om het geluid...
Tenslotte lijkt me een knock sensor ook wel fijn, we blijven bezig!
45 Turbo Intercooler, 1800 E & ES, 780 Turbo IC 16V, 965 2.5 24V