(9 May 2022, 13:04)Marc1970 schreef: Dat ja. Of de doorvoer van de bedrading naar de opvoerpomp. De roest op het deksel duwt de doorvoertule uit elkaar, makkelijk te zien.
Je kan de bedrading door het gat ernaast laten lopen. Of een nieuwe vlotterunit kopen.
Een volle tank, tssss. 120 euro korting!
Bedrading zie ik vaker als verdachte langskomen, maar is het euvel dan ook verholpen met weer tank volgooien? Anders gezegd: heeft brandstofniveau effect op het functioneren van de bedrading?
Hoedanook een goed punt om mee te pakken als je er toch bezig bent.
Die 120 euro kun je zien als korting. Ik zou het als smartegeld zien, compensatie voor een (bewust) verborgen gebrek.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005

