26 January 2021, 09:11
Misschien even controleren of het membraan in de carb nog heel is?
ik heb het al 2x gehad dat daar een scheurtje in zit. Start dan prima, maar zit bijna geen vermogen meer in (ook b21a).
Sinds dien altijd een reserve membraan bij me.
je zou ook over kunnen gaan naar elektrische ontsteking. 123 ontsteking is de dure optie.
of via E-spark alleen elektrische contact puntjes (de benodigde bobine heb je al):
http://e-spark.eu/nl/bosch/65-3bos4u1.html
Je behoudt dan je huidige ontstekingspen. installatie stelt niks voor en je kan altijd (ook onderweg) weer terug naar originele contact punten als je wilt.
1x afstellen, dan nooit meer, ik ben er al een paar jaar blij mee.
ik heb het al 2x gehad dat daar een scheurtje in zit. Start dan prima, maar zit bijna geen vermogen meer in (ook b21a).
Sinds dien altijd een reserve membraan bij me.
je zou ook over kunnen gaan naar elektrische ontsteking. 123 ontsteking is de dure optie.
of via E-spark alleen elektrische contact puntjes (de benodigde bobine heb je al):
http://e-spark.eu/nl/bosch/65-3bos4u1.html
Je behoudt dan je huidige ontstekingspen. installatie stelt niks voor en je kan altijd (ook onderweg) weer terug naar originele contact punten als je wilt.
1x afstellen, dan nooit meer, ik ben er al een paar jaar blij mee.
Gr, Henry
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***

