18 June 2020, 19:57
Nou gekeken er zitten drie draden aan de weerstand maar alles lkijkt goed vast te zitten.
Maar het feit dat hij alleen loopt tijdens de startfase doet vermoeden dat dat wellicht iets in het ontstekingscircuit los/stuk is.
Afsluiters hoor ik althans die op de verdamper. Maar die bij de tank zal het ongetwijfeld ook doen anders zou hij toch geen gas krijgen uit de tank......
Maar voor mijn begrip. :
Tijdens startfase, dus sleutel in stand III, loopt de motor wel en kan ik ook gasgeven. Dat suggereert dat ook de afsluiters open zijn.
wat kan er dan stuk zijn? Om het mog leuker te maken de geel/rode draad van het brandstofrelais van onderhet dashboard is ook onderbroken en voorzien van een relais dat in het gascircuit zit. Dat relais klikt overigens wel als ik er stroom op zet.
in stand 2 geeft het veilgheidsrelais een dotje gas en gaat dus ook de afsluiter open.
Maar het feit dat hij alleen loopt tijdens de startfase doet vermoeden dat dat wellicht iets in het ontstekingscircuit los/stuk is.
Afsluiters hoor ik althans die op de verdamper. Maar die bij de tank zal het ongetwijfeld ook doen anders zou hij toch geen gas krijgen uit de tank......
Maar voor mijn begrip. :
Tijdens startfase, dus sleutel in stand III, loopt de motor wel en kan ik ook gasgeven. Dat suggereert dat ook de afsluiters open zijn.
wat kan er dan stuk zijn? Om het mog leuker te maken de geel/rode draad van het brandstofrelais van onderhet dashboard is ook onderbroken en voorzien van een relais dat in het gascircuit zit. Dat relais klikt overigens wel als ik er stroom op zet.
in stand 2 geeft het veilgheidsrelais een dotje gas en gaat dus ook de afsluiter open.