14 June 2020, 14:39
(14 June 2020, 10:14)BartJu schreef: Bijna 8 jaar zie ik, welkom terug ds maar!
Heeft de 240 ook zolang stilgestaan? Dan is het inderdaad wel mooi dat hij direct startte. En kan ik het de remmen niet echt kwalijk nemen dat zij wat mnder zin hadden.
Mijne had 2,5 jaar stilgestaan, maar gaf vergelijkbaar beeld: wel direct starten, remmen opnieuw gangbaar maken en dat was het. Wel ook vloeistoffen ververst uiteraard.
Lees ik goed dat je het lampjescontrolelampje nu onder controle hebt door het gewoon te saboteren? Niet heel sjiek, wel doeltreffend...
Dank!
Ja klopt. Gesaboteerd. Je kunt het ook helemaal omzeilen door het hele ding er uit te halen en allerlei draden door te verbinden. Maar dit was het snelst. Sneller dan lampje uit dashboard te halen.
Vanmorgen even wezen tanken. Met drie remklauwen en remmen doet hij nog voor geen meter maar ik wacht dus nog op nieuwe hoofdremcilinder en achterremklauwen.
Er zitten nu trouwens wat aparte remklauwen op met een hele bonk extra ijzer, als soort contragewicht. Het zijn Ate klauwen. Ik heb nu andere besteld. hopelijk gaat dat allemaal passen......
verder no steeds aan het schoonmaken want kolere wat is dat ding vies geworden van het stilstaan.