4 December 2018, 22:36
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 December 2018, 22:37 door 245GLE1981.)
heren, in ieder geval bedankt voor de reacties zover.
ik heb gister avond de in-slang scheef 1,5 slag open gedraaid, en vanmorgen haperde hij maar 2 tellen. gaat al beter dus! loopt wel minder zuinig denk ik, maar ik heb liever dat hij beter start! misschien nog een kwartslag verder open en proberen of hij dan helemaal niet meer hapert..
Zou de 'winter mix' van LPG ook nog met de afstellingen te maken hebben?
ik heb een paar weken terug de OMVL verdamper gereviseerd (met de hele handige How-to op het forum), hierbij heb ik de stel schroeven niet aangepast. Eigenlijk moet ik het hele ding eens afstellen met alle drie de stel knoppen: de 2 op de verdamper en die in de lpg slang.
maar voor nu ik ben in blij met het resultaat tot dusver.
ik heb gister avond de in-slang scheef 1,5 slag open gedraaid, en vanmorgen haperde hij maar 2 tellen. gaat al beter dus! loopt wel minder zuinig denk ik, maar ik heb liever dat hij beter start! misschien nog een kwartslag verder open en proberen of hij dan helemaal niet meer hapert..
Zou de 'winter mix' van LPG ook nog met de afstellingen te maken hebben?
ik heb een paar weken terug de OMVL verdamper gereviseerd (met de hele handige How-to op het forum), hierbij heb ik de stel schroeven niet aangepast. Eigenlijk moet ik het hele ding eens afstellen met alle drie de stel knoppen: de 2 op de verdamper en die in de lpg slang.
maar voor nu ik ben in blij met het resultaat tot dusver.
Gr, Henry
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***