4 December 2018, 21:44
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 6 December 2018, 08:42 door henqui.
Edit Reason: onnodige info
)
Ik heb nog wat dingen nagezocht op internet maar ik kom jou uitleg niet tegen dat dit de juiste manier is.
Bron VKV forum
De stelschroef in de slang is een maximumschroef. Als je maar 100 kunt op gas moet je hem flink verder opendraaien. Als je nu 150 kunt moet je eraf blijven.
Bron landrover site
Laat de motor versneld stationair draaien ( ong 1400 toeren)
draai nu aan het schroefje op de verdamper tot de motor sneller wil gaan lopen.
Nu niet meer aan dit schroefje komen!!
draai nu bij stationair draaiende motor de grote stelschroef helemaal open (tot ie er uitvalt en dan een kwart slag dicht.
Laat de motor nu 3000 toeren maken en draai de grote schroef nu langzaam verder dicht, tot de motor langzamer wil gaan draaien. Stop dan!!!
Bron VKV forum
De stelschroef in de slang is een maximumschroef. Als je maar 100 kunt op gas moet je hem flink verder opendraaien. Als je nu 150 kunt moet je eraf blijven.
Bron landrover site
Laat de motor versneld stationair draaien ( ong 1400 toeren)
draai nu aan het schroefje op de verdamper tot de motor sneller wil gaan lopen.
Nu niet meer aan dit schroefje komen!!
draai nu bij stationair draaiende motor de grote stelschroef helemaal open (tot ie er uitvalt en dan een kwart slag dicht.
Laat de motor nu 3000 toeren maken en draai de grote schroef nu langzaam verder dicht, tot de motor langzamer wil gaan draaien. Stop dan!!!