17 March 2018, 12:47
Ik denk dat al die snelle nokkenstokken en betere inlaatspruitstukken niet heel veel gaan doen met een LPG mengstuk.
Plaats je een te groot mengstuk dan mis je stationair het vacuüm om je LPG aan te zuigen en loopt het beroerd of helemaal niet.
Dus dan kom je weer uit op LPG injectie.
Ik lees wel weer leuke berichten over een blos LPG carburateur achting ding.
Is nog steeds een restrictie in je inlaat maar geeft al iets meer flow.
Een dubbele blos misschien ?
Of toch een t asje , hogere compressie , aangepaste ontsteking voor LPG en gaan voor veel koppel met langere eindoverbrenging .
Keuzes maken .
Owja hang er een lpt met LPG injectie uit een 940 in en vergeet de rest gewoon
Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk
Plaats je een te groot mengstuk dan mis je stationair het vacuüm om je LPG aan te zuigen en loopt het beroerd of helemaal niet.
Dus dan kom je weer uit op LPG injectie.
Ik lees wel weer leuke berichten over een blos LPG carburateur achting ding.
Is nog steeds een restrictie in je inlaat maar geeft al iets meer flow.
Een dubbele blos misschien ?
Of toch een t asje , hogere compressie , aangepaste ontsteking voor LPG en gaan voor veel koppel met langere eindoverbrenging .
Keuzes maken .
Owja hang er een lpt met LPG injectie uit een 940 in en vergeet de rest gewoon

Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970