A 10,5 241 25
V 11,37 245 23
X 10,65 236 20
VX3 11.37/10,65 245/236 14
Dat zijn naam, lift (in/uit), duratie en overlap van wat assen in de buurt. Ik verwacht dat je er niks van merkt, zijn allemaal assen waar zat koppel inzit, de A heeft ouderwetse overlap om door te gaan tot hoge toeren, de VX3 heeft wat vervroeging om hetzelfde effect te bereiken met wat minder emissie. Misschien dat de VX3 0,1% zuiniger is inderdaad.
De compressie van de B230A is al hoog genoeg om goed op LPG te lopen. Verder is LPG een hoop compromissen.
V 11,37 245 23
X 10,65 236 20
VX3 11.37/10,65 245/236 14
Dat zijn naam, lift (in/uit), duratie en overlap van wat assen in de buurt. Ik verwacht dat je er niks van merkt, zijn allemaal assen waar zat koppel inzit, de A heeft ouderwetse overlap om door te gaan tot hoge toeren, de VX3 heeft wat vervroeging om hetzelfde effect te bereiken met wat minder emissie. Misschien dat de VX3 0,1% zuiniger is inderdaad.
De compressie van de B230A is al hoog genoeg om goed op LPG te lopen. Verder is LPG een hoop compromissen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969