4 February 2018, 15:28
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 February 2018, 15:30 door Marc1970.)
De knock sensor heeft geen invloed op de LMM. De lamda code komt doordat de LMM geen goed signaal geeft op enig moment en het mengsel buiten het regelbereik van de ECU komt.
Die 3-2-2 is wel apart, de uitgebreide beschrijving is 3-2-2 Air Mass Meter wire burn-off signal absent or faulty Wiring break between FI terminal 8 and AMM #4 Various driving problems due to dirty AMM wire https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html
Dat lijkt op draadbreuk of slecht contact in de stekker. Waarbij draadbreuk vrij onwaarschijnlijk is. Kijk s in de stekker of alle klemmetjes nog klemmen en dat soort details.
Die 3-2-2 is wel apart, de uitgebreide beschrijving is 3-2-2 Air Mass Meter wire burn-off signal absent or faulty Wiring break between FI terminal 8 and AMM #4 Various driving problems due to dirty AMM wire https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html
Dat lijkt op draadbreuk of slecht contact in de stekker. Waarbij draadbreuk vrij onwaarschijnlijk is. Kijk s in de stekker of alle klemmetjes nog klemmen en dat soort details.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969