21 December 2016, 11:37
Ja vreemd. Helaas is dit probleem langzaam ontstaan, en niet waar ik bij was ook nog, ik hobbel er maar een beetje omheen en achteraan. Maar een verspringende tandriem zou iedereen toch opvallen.
Stekkers zijn echt wel OK en de massakabels zijn allemaal solide en vast. Behalve dat de ECT sensor niks uitmaakt, dat klopt niet. Er was geen verschil tussen stekker los (dan zou de ECU een waarde van -20 of zo moeten pakken) of stekker kortgesloten (dan zou het 120 boven nul zijn) de motor draaide hetzelfde.
De foutcodes, die moeten we ook nodig eens uitlezen. Ik bedoel, in het echt ben ik lang niet zo systematisch als op papier.
Stekkers zijn echt wel OK en de massakabels zijn allemaal solide en vast. Behalve dat de ECT sensor niks uitmaakt, dat klopt niet. Er was geen verschil tussen stekker los (dan zou de ECU een waarde van -20 of zo moeten pakken) of stekker kortgesloten (dan zou het 120 boven nul zijn) de motor draaide hetzelfde.
De foutcodes, die moeten we ook nodig eens uitlezen. Ik bedoel, in het echt ben ik lang niet zo systematisch als op papier.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969