30 November 2016, 23:24
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30 November 2016, 23:30 door Marc1970.)
Das gek ik had een heel verhaal geschreven en weg is het. Maar goed. Ik zou geen 12V accuspanning op willekeurige onderdelen vd injectie zetten, die zijn bedoelt om aangestuurd te worden door de ECU en dat kunnen allerlei voltages zijn. De stationair regelklep gaat toevallig van 5-11 volt. Andere onderdelen kunnen niet zonder weerstand aangesloten worden omdat ze anders gebraden worden. Je wordt ook niet veel wijzer van dit soort testjes.
Je kan de ECU de onderdelen laten testen, dat gaat met DTM3, hier staat de hele procedure: https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineO...sticCodesi
Je kan die klep nog wel een keer schoonmaken, met wasbenzine en een wattenstaafje, de draaiende klep iets verdraaien dat je hem helemaal schoon kan poetsen. De hele klep vullen met wasbenzine en rondschudden mag ook.
Je kan de ECU de onderdelen laten testen, dat gaat met DTM3, hier staat de hele procedure: https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineO...sticCodesi
Je kan die klep nog wel een keer schoonmaken, met wasbenzine en een wattenstaafje, de draaiende klep iets verdraaien dat je hem helemaal schoon kan poetsen. De hele klep vullen met wasbenzine en rondschudden mag ook.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969