2 July 2016, 12:42
Ik word er een beetje verdrietig van...
Vandaag de auto weer eens gestart (hele week druk gehad op t werk) nadat ik de kabels in de zekeringkast (zekering 11 & 12) heb losgetrokken, dichtgeknepen en ingevet. Alle kabelschoentjes zagen er nog prima uit en waren niet slap.
De auto liep perfekt 5 minuten lang. Na 5 minuten viel ie plotseling uit. Gewoon ineens dood. Geen gestotter of iets dergelijks, de benzine kwam gewoon nog naar de carbs toe (fijn die doorzichtige benzineslangen).
Toen hij uitviel probeerde ik m weer te starten en hij sloeg meteen weer aan! 1 minuut lopen, weer ineens dood.
Iemand een idee in welke richting ik het moet gaan zoeken?
Marc1970, hoe moeten er eigenlijk 2 kabels op 15 van de bobine zitten? (1 van de startmotor, 1 van de voorschakelweerstand?)
Vandaag de auto weer eens gestart (hele week druk gehad op t werk) nadat ik de kabels in de zekeringkast (zekering 11 & 12) heb losgetrokken, dichtgeknepen en ingevet. Alle kabelschoentjes zagen er nog prima uit en waren niet slap.
De auto liep perfekt 5 minuten lang. Na 5 minuten viel ie plotseling uit. Gewoon ineens dood. Geen gestotter of iets dergelijks, de benzine kwam gewoon nog naar de carbs toe (fijn die doorzichtige benzineslangen).
Toen hij uitviel probeerde ik m weer te starten en hij sloeg meteen weer aan! 1 minuut lopen, weer ineens dood.
Iemand een idee in welke richting ik het moet gaan zoeken?
Marc1970, hoe moeten er eigenlijk 2 kabels op 15 van de bobine zitten? (1 van de startmotor, 1 van de voorschakelweerstand?)
245L VAN