21 June 2016, 17:16
Marc,
Weer eens stapje verder. Op t contactslot krijg ik op Blauw/Geel 12,5v op sleutelstand II en Blauw 12,5V op sleutelstand III, dus dat moet goed zijn. In de zekeringkast krijg ik op Blauw/geel ook 12,5v met sleutel op stand II. Maar op de stekker op t schutbord maar 0,12V.
Gaat deze kabel van de zekeringkast nog via iets anders naar de stekker op het schutbord of is dit een direkte verbinding?? Ik word niet zo wijs van waar de kabel naar toe loopt, deze zit nog in de originele kabelboom van 1983 denk ik haha...
Wat is de juiste volgorde?
1: contactslot --> zekeringkast --> schutbordstekker
of
2: zekeringkast --> contactslot --> schutbordstekker
Weer eens stapje verder. Op t contactslot krijg ik op Blauw/Geel 12,5v op sleutelstand II en Blauw 12,5V op sleutelstand III, dus dat moet goed zijn. In de zekeringkast krijg ik op Blauw/geel ook 12,5v met sleutel op stand II. Maar op de stekker op t schutbord maar 0,12V.
Gaat deze kabel van de zekeringkast nog via iets anders naar de stekker op het schutbord of is dit een direkte verbinding?? Ik word niet zo wijs van waar de kabel naar toe loopt, deze zit nog in de originele kabelboom van 1983 denk ik haha...
Wat is de juiste volgorde?
1: contactslot --> zekeringkast --> schutbordstekker
of
2: zekeringkast --> contactslot --> schutbordstekker
245L VAN