4 June 2006, 23:27
Ja, als je de punten afsteld, verstel je ook het tijdstip van ontsteken. Je dient dus opnieuw te timen.
Het beste is: verdelerkap, rotor, contactpunten en condensator in een te vervangen. Controleer speling op de rotor-as. Als deze speling heeft verloopt je timing steeds en heb je soms een goede en soms een matige vonk. Je dient de nokken van de rotoras te voorzien van een heel klein beetje vet. Controleer ook of je het koolstof pennetje dat in het midden van de verdelerkap niet kwijt bent ?
0.4 lijkt mij wat weinig ?
Het beste is: verdelerkap, rotor, contactpunten en condensator in een te vervangen. Controleer speling op de rotor-as. Als deze speling heeft verloopt je timing steeds en heb je soms een goede en soms een matige vonk. Je dient de nokken van de rotoras te voorzien van een heel klein beetje vet. Controleer ook of je het koolstof pennetje dat in het midden van de verdelerkap niet kwijt bent ?
0.4 lijkt mij wat weinig ?
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl