17 February 2016, 20:57
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 February 2016, 21:01 door Marc1970.)
Volgens mij laat een slecht drukregelaar de druk alleen maar oplopen, tot de maximale pompdruk op de rail staat. ALs-ie stuk is lekt er continu benzine uit de vacuumslang ri. de motor, te rijk dus. Klopt niet met een keurig verbruik.
Uitlezen van de foutcodes zou ik zeker eens doen.
Het gezoem en getik in de boxen is misschien vreemd, maar vast verklaarbaar met elektromagnetische interferentie ergens, mijn radio fluit gezellig mee met het toerental, op LPG.
Als je start en de motor aanslaat, geef je dan een goeie vroem gas zoals mijn ome Johan, of laat je de motor zelf z'n gangetje gaan? Heb je de stat.regelklep echt overdreven blinkend schoon gemaakt? Heb je de gasklep wel eens gesteld?
Uitlezen van de foutcodes zou ik zeker eens doen.
Het gezoem en getik in de boxen is misschien vreemd, maar vast verklaarbaar met elektromagnetische interferentie ergens, mijn radio fluit gezellig mee met het toerental, op LPG.
Als je start en de motor aanslaat, geef je dan een goeie vroem gas zoals mijn ome Johan, of laat je de motor zelf z'n gangetje gaan? Heb je de stat.regelklep echt overdreven blinkend schoon gemaakt? Heb je de gasklep wel eens gesteld?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969