11 February 2016, 14:27
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11 February 2016, 14:34 door Marc1970.)
Yeah, de klakbak zo zal-ie voortaan heten. @Jerry, die stelschroef is om de gashoeveelheid bij volgas te knijpen, dat doen ze bij 3000 rpm, dat is natuurlijk een volkomen onrealistisch toerental voor de 140 daarmee begrens je de auto tot 90 km/h (nou ja in elk geval begin je het mengsel kunstmatig te verarmen daarboven). Mijn beide B20's doen het helemaal zonder die schroef, eigenlijk omdat de motoren begonnen te pingelen bij volgas en optimale LPG voorontsteking, dus ik dacht weg met die schroef en de pingelgrens is veel beter beheersbaar. Snelwegverbruik is nog steeds 1:9 of zoiets, bijna gratis met deze LPG prijzen.
Het pingelgeluid was op zich ook wel leuk via de vangrail maar je gaat toch een beetje zorgen maken over het ontstaan van gaten waar ze niet horen.
Het pingelgeluid was op zich ook wel leuk via de vangrail maar je gaat toch een beetje zorgen maken over het ontstaan van gaten waar ze niet horen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

