11 February 2016, 09:14
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11 February 2016, 09:28 door Marc1970.)
En dat kan al door er een B20B koppakking, kosten 40 euro, tussen te douwen. Deze is dunner waardoor de compressieverhouding omhoog gaat van een middeleeuwse 8,7:1 naar de hippere 9,5:1, 5 pk erbij en LPG kan dat makkelijk hebben. En haal de stelschroef uit de drooggasslang, die remt de LPG toevoer bij hoge toeren en dat wil je juist voorkomen.
De versnellingsbak, dat kan alleen maar de M40 zijn. Schakelt beter dan alle 240 bakken bij elkaar. Tot 4, altijd in het optimale toerengebied op de snelweg. Met je raam open vlak langs de linkervangrail scheuren, daar wordt je auto ook een stuk sneller van.
De versnellingsbak, dat kan alleen maar de M40 zijn. Schakelt beter dan alle 240 bakken bij elkaar. Tot 4, altijd in het optimale toerengebied op de snelweg. Met je raam open vlak langs de linkervangrail scheuren, daar wordt je auto ook een stuk sneller van.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

