17 January 2016, 01:42
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 January 2016, 01:48 door Dopski.)
Bump.
Ik denk stiekem ook over een andere turbo op mij 740 met b200et.
Ik heb al een 3 inch dp (met conische flens die iets smaller is) en 2,5 inch simons.
Nu zit er nog de standaard t3 op met oud type spruitstuk en standaard t nokkenas en 530 kop. Ik wil een wat sneller opspoelende turbo, wat eerder vermogen. Totaal vermogen mag ook wel wat omhoog. Nog geen 531 kop voorlopig.
Van wat ik begreep kan de 15g dan wel leuk zijn? De 16t en groter is te veel denk ik?
Zijn er nog leuke alternatieven? Op de site van garett staat allemaal leuke info die ik heb doorgelezen, maar de bijbehorende calculator geeft alleen moderne nieuwe turbo's als voorstel.
Ik denk stiekem ook over een andere turbo op mij 740 met b200et.
Ik heb al een 3 inch dp (met conische flens die iets smaller is) en 2,5 inch simons.
Nu zit er nog de standaard t3 op met oud type spruitstuk en standaard t nokkenas en 530 kop. Ik wil een wat sneller opspoelende turbo, wat eerder vermogen. Totaal vermogen mag ook wel wat omhoog. Nog geen 531 kop voorlopig.
Van wat ik begreep kan de 15g dan wel leuk zijn? De 16t en groter is te veel denk ik?
Zijn er nog leuke alternatieven? Op de site van garett staat allemaal leuke info die ik heb doorgelezen, maar de bijbehorende calculator geeft alleen moderne nieuwe turbo's als voorstel.

