1 December 2015, 23:53
Eerst maar eens proberen of de vlotterkamer nog benzinedicht is, en de vlotter de toevoer afsluit. Onderin de vlotterkamer zit een plastic plug met O ring, die is soms zo lek als een mandje. Dan het membraan, de sproeier en de naald bekijken, zal wel wat sleets zijn maar werkt eigenlijk altijd. Benzine is makkelijk brandbaar spul.
Ook de benzinepomp nakijken, sommige lekken en dat stroomt dan het carter in (rampzalig).
Zoek TP11740 op dat gaat over carburateurs in de 240, maar veel is ook van toepassing op deze B20. Ziet er verder goed uit qua ontsteking, slangen etc.
Ook de benzinepomp nakijken, sommige lekken en dat stroomt dan het carter in (rampzalig).
Zoek TP11740 op dat gaat over carburateurs in de 240, maar veel is ook van toepassing op deze B20. Ziet er verder goed uit qua ontsteking, slangen etc.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969