19 November 2015, 21:21
Ik heb net een b230K met de heron kop in mijn 145 gehangen met een m47 erachter.
De eerste versnelling hoef ik niet te gebruiken want die is erg kort.
Dat zal ook komen doordat de achteras van de 100 serie ergens rond de 1 op 4 zit geloof ik.
Ik ga de achteras dus nog vervangen voor de achteras uit de 242GT die ik nog in de garage ligt.
Wel fijn om gewoon door te schakelen naar de 5de versnelling ipv de od in de pook.
Ik dacht niet dat er zoveel verschil zat in de od verhouding van de m47 of de m46 en volgens mijn zit er geen verschil in de benzine of diesel bakken op het kopp huis na.
De eerste versnelling hoef ik niet te gebruiken want die is erg kort.
Dat zal ook komen doordat de achteras van de 100 serie ergens rond de 1 op 4 zit geloof ik.
Ik ga de achteras dus nog vervangen voor de achteras uit de 242GT die ik nog in de garage ligt.
Wel fijn om gewoon door te schakelen naar de 5de versnelling ipv de od in de pook.
Ik dacht niet dat er zoveel verschil zat in de od verhouding van de m47 of de m46 en volgens mijn zit er geen verschil in de benzine of diesel bakken op het kopp huis na.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970