5 October 2015, 21:23
Edwin,
Achteraf blijken een heleboel zaken simpeler dan ik dacht.
Een slecht afgestelde K-jetronic i.c.m. een lekke koppakking heeft me de afgelopen 2 jaar behoorlijk dwars gezeten......
Topic van Porsche had ik ook gelezen, maar had ik niet zoveel aan.
Overal staat er info, maar geen kompleet verhaal.
AFR meter vind ik nog prijzig, maar zal uiteindelijk wel moeten.......
Wat zijn jouw problemen? Ook een B21ET ?
Ik heb nog een WUR liggen, deze ga ik op dezelfde manier afstellen, wellicht kan ik een ander er mee helpen.
Achteraf blijken een heleboel zaken simpeler dan ik dacht.
Een slecht afgestelde K-jetronic i.c.m. een lekke koppakking heeft me de afgelopen 2 jaar behoorlijk dwars gezeten......
Topic van Porsche had ik ook gelezen, maar had ik niet zoveel aan.
Overal staat er info, maar geen kompleet verhaal.
AFR meter vind ik nog prijzig, maar zal uiteindelijk wel moeten.......
Wat zijn jouw problemen? Ook een B21ET ?
Ik heb nog een WUR liggen, deze ga ik op dezelfde manier afstellen, wellicht kan ik een ander er mee helpen.
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029