4 September 2015, 17:11
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 September 2015, 17:14 door Marc1970.)
Bij LPG installaties wordt meest de luchthapper bij de grille weggehaald. De iets verhoogde luchtdruk daar kan bij stationair uitrollen (naar stoplicht bv) de LPG 'uitblazen', lastig. Lucht uit de motorruimte is prima zat in 99 vd 100 gevallen.
Ben wel benieuwd hoe de koeling eruit ziet eigenlijk, de standaard koeling zou meer dan goed moeten zijn. Een 940 radiateur is niet/nauwelijks groter dan een 240 geval, hij past er 1:1 in. Zit er nog een grote plastic kap om de fan?
Ben wel benieuwd hoe de koeling eruit ziet eigenlijk, de standaard koeling zou meer dan goed moeten zijn. Een 940 radiateur is niet/nauwelijks groter dan een 240 geval, hij past er 1:1 in. Zit er nog een grote plastic kap om de fan?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969