28 August 2015, 12:37
Dopski schreef:Die oude bandjes zullen wel knap waardeloos geweest zijn als je met een B21a en verlengde station kon driften haha.
Ondanks het verwoestende gebruik, lijkt me je olieverbruik niet helemaal normaal, en in combinatie de stank kan goed komen door wat lekkende keerringen. In dit geval zou dat goed nieuws zijn dan heb je die olielekkage relatief eenvoudig verholpen.
Bandjes: Wat er onder zat toen ik 'm kocht was vrijwel bakeliet, ja. Met regen was rechtdoor al een uitdaging. Maar goed, misschien is driften een wat groot woord. Laten we zeggen: gecontroleerd uit laten breken door acceleratie in bochten. De verlenging maakt 'm wel zwaarder, maar zorgt ook voor veel extra moment (twee forse gastanks achter de achteras helpen ook). Het leuke is, dat een schuiver door de lengte ook makkelijk op te vangen is.
Oliegebruik: Dat lijkt mij ook, ja. Al is het wel jammer dat je diezelfde goedkope reparatie na elke oliewissel moet herhalen...