28 June 2015, 12:02
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 July 2015, 21:50 door Nicolaas H.)
Ben nu eerst stationair aan het afstellen. Ik heb de arm aan de gasrol op 0,2 mm afgesteld.
Ik wil nu de motor warm laten draaien. Stationair draait ie 800 tpm. Als ik een klein beetje gas geef slaat ie meteen af als ik weer loslaat.
Ga even op lekken controleren. Niets.
Als ik de luchtinlaatslang dichtknijp gebeurt er niets. Is dat eigenlijk van de twee slangen die bovenop uitkomen de dikkere slang of die hele dunne met dat verdikte slangetje aan het einde, die ernaast zit? [Heb ze trouwens allebei dichtgeknepen zonder resultaat.]
[Dit is trouwens geen plaatje van mijn auto maar van internet.]
Ik wil nu de motor warm laten draaien. Stationair draait ie 800 tpm. Als ik een klein beetje gas geef slaat ie meteen af als ik weer loslaat.
Ga even op lekken controleren. Niets.
Als ik de luchtinlaatslang dichtknijp gebeurt er niets. Is dat eigenlijk van de twee slangen die bovenop uitkomen de dikkere slang of die hele dunne met dat verdikte slangetje aan het einde, die ernaast zit? [Heb ze trouwens allebei dichtgeknepen zonder resultaat.]
![[Afbeelding: 7280490024_large.jpg]](http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/2913/981/7280490024_large.jpg)
[Dit is trouwens geen plaatje van mijn auto maar van internet.]
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]