22 June 2015, 23:33
Vorig jaar hetzelfde euvel gehad met de motorsteunrubbers. Herkenbaar met een roffelend kloppend geluid dat vooral in de eerste en tweede versnelling voorkwam.
Wat al reeds aangegeven is was ook bij mijn 240 Polar het geval: motorsteunrubbers zagen er goed uit, maar nadat ik de motor iets omhoog had gekrikt was toch wel duidelijk dat de linker motorsteun compleet was afgescheurd van het rubber. Met het volle gewicht van de motor op de motorsteunrubbers kan je niet zien of deze nog intact zijn.
Trekt de versnellingspook duidelijk naar rechts als je optrekt? In dat geval zal ik zeker de rubbers nog eens nazien, ook de versnellingsbakrubber.
Wat al reeds aangegeven is was ook bij mijn 240 Polar het geval: motorsteunrubbers zagen er goed uit, maar nadat ik de motor iets omhoog had gekrikt was toch wel duidelijk dat de linker motorsteun compleet was afgescheurd van het rubber. Met het volle gewicht van de motor op de motorsteunrubbers kan je niet zien of deze nog intact zijn.
Trekt de versnellingspook duidelijk naar rechts als je optrekt? In dat geval zal ik zeker de rubbers nog eens nazien, ook de versnellingsbakrubber.
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992