19 June 2015, 19:17
Ik heb het destijds bij mijn 245 ook twee keer gedaan. Op een mooie zonnige dag even de motor laten draaien zodat alle metalen onderdelen+slangen handwarm zijn. Doorzichtig huishoudplasticfolie om de ontstekingsonderdelen+accu wikkelen, Autoglym motorreiniger sprayen en met een afwasborstel+tandenborstel flink inpoetsen even laten inweken en afspoelen met de tuinslang (zo veel mogelijk de elektronica proberen te mijden).
Eventueel het sprayen/poetsen/afspoelen herhalen bij hardnekkig vuil, daarna huishoudfolie eraf en de motor starten en even laten drogen door warmte. Met een doek oppoetsen en alles glimt weer als nieuw. Veel resultaat in een half uurtje werk.
Eventueel het sprayen/poetsen/afspoelen herhalen bij hardnekkig vuil, daarna huishoudfolie eraf en de motor starten en even laten drogen door warmte. Met een doek oppoetsen en alles glimt weer als nieuw. Veel resultaat in een half uurtje werk.
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2