Dan zal er iets met de 12V naar de verwarming mis zijn. Een koude lamdasonde geeft nauwelijks signaal, volgens dit verhaal moet-ie iets van 700 graden worden: https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineS...iagnostics
De dubbele stekker, hoe zien de draden daarna eruit? Is er 1 geel/rode en 1 zwarte? Die geelrode komt vanaf de zekeringskast, kweenie welke (dezelfde als de brandstofpomp in de tank, die geelrode draad is dikker).
ZOu best kunnen dat er 0,5V op de signaaldraad vanuit de ECU staat, ik heb geen idee hoe de ECU zijn signalen verwerkt.
De dubbele stekker, hoe zien de draden daarna eruit? Is er 1 geel/rode en 1 zwarte? Die geelrode komt vanaf de zekeringskast, kweenie welke (dezelfde als de brandstofpomp in de tank, die geelrode draad is dikker).
ZOu best kunnen dat er 0,5V op de signaaldraad vanuit de ECU staat, ik heb geen idee hoe de ECU zijn signalen verwerkt.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969