2 May 2015, 09:33
Even een update over een oude post:
Gister eindelijk de spannings regelaar op m'n teller unit vervangen. Een typisch kwaaltje van vroege 240 modellen tot 1980 (ook 100 serie geloof ik). Er is mooie info over te vinden via de zoekfunctie met beschrijving.
Hier wat kiekjes! van de unit nu en voorheen: [ATTACH=CONFIG]4428[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4429[/ATTACH] (situatie: motor op bedrijfstemperatuur en ongeveer 4 liter in de tank) wat een verademing om de temp meter op N te hebben staan! totale kosten waren rond de 4,- en uiteindelijk met een uurtje geregeld. had ik veel eerder moeten doen!
Gister eindelijk de spannings regelaar op m'n teller unit vervangen. Een typisch kwaaltje van vroege 240 modellen tot 1980 (ook 100 serie geloof ik). Er is mooie info over te vinden via de zoekfunctie met beschrijving.
Hier wat kiekjes! van de unit nu en voorheen: [ATTACH=CONFIG]4428[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4429[/ATTACH] (situatie: motor op bedrijfstemperatuur en ongeveer 4 liter in de tank) wat een verademing om de temp meter op N te hebben staan! totale kosten waren rond de 4,- en uiteindelijk met een uurtje geregeld. had ik veel eerder moeten doen!
Gr, Henry
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***