28 April 2015, 01:58
Hallo allemaal,
Ik ga binnenkort beginnen met een motorswap, omdat de huidige motor B20F injectie niet op benzine kan lopen, maar alleen op LPG, en het verbruik van olie wordt ook erger, de motor ongeveer 500.000 km gelopen.
Ik bouw er een B20A met een enkele stromberg carb, maar nu zit ik met wat vragen?
- Hoe sluit ik de gaskabels (gaskabel en kick-downkabel) aan, ik heb een stang, die op het spruitstuk geklikt wordt, en ergens in het schutboard moet gezet worden.
- de hand-choke, waar hoort deze op het dashboard te zitten.
En qua uitbouwen: kan de motor + autbak in 1 keer er uit getakeld kunnen worden of is het handiger om de motor los eruit te takelen
Iemand tips of adviezen?
Alvast bedankt
Ik ga binnenkort beginnen met een motorswap, omdat de huidige motor B20F injectie niet op benzine kan lopen, maar alleen op LPG, en het verbruik van olie wordt ook erger, de motor ongeveer 500.000 km gelopen.
Ik bouw er een B20A met een enkele stromberg carb, maar nu zit ik met wat vragen?
- Hoe sluit ik de gaskabels (gaskabel en kick-downkabel) aan, ik heb een stang, die op het spruitstuk geklikt wordt, en ergens in het schutboard moet gezet worden.
- de hand-choke, waar hoort deze op het dashboard te zitten.
En qua uitbouwen: kan de motor + autbak in 1 keer er uit getakeld kunnen worden of is het handiger om de motor los eruit te takelen
Iemand tips of adviezen?
Alvast bedankt