inmiddels staat hij te koop.
Bouwjaar '81 en apk tot 8 december 2015.
V6 (injectie) met automaat van een later type, heeft tevens gas. Zowel gas, benzine als automaatbak functioneert goed.
1 van de steunen van de waterpomp is gebroken, dus voor een gegarandeerde lange levensduur, dien je de waterpomp te vervangen. Hij is nu goed rijdbaar, ik rij er ook nog dagelijks mee. Gisteren nog de Varfard mee gereden.
Bruin interieur, voorstoelen waren slecht, dus deze zijn vervangen voor 2 zwarte. De bruine stoelen heb ik nog wel bewaard, dus die kan je naar wens erbij krijgen.
En natuurlijk ook een beunhaak, stekker functioneert ook. Heb er meerdere malen met een karretje mee gereden.
Verder heeft hij gebruikerssporen, bij de deueren en spatbordranden wat blaasjes, ook mist er hier en daar een sierstripje.
Ik heb hem sinds november en er een aantal 1000 km erbij opgezet (nu tellerstand 160K) om hem nog een keer door de apk te trekken verwacht ik dat je 2? achterbanden moet vervangen, en de stuurbekrachtigingspomp moet droogmaken. (zweet en is afkeur?)
Hoeft niet veel te kosten, maar bij enkel lage biedingen haal ik de voor mij leuke onderdelen eraf en gaat hij naar de oudijzerboer voor oudijzerprijs. Richtprijs is 500 euro, onderhandelen gebeurt naast de auto. Gezien, de dubbele lasten die ik nu heb, blijft hij niet lang te koop staan.
Het zou zonde zijn als deze steeds zeldzamere auto's van de weg verdwijnen. Hij rijdt als een kanon, en bij de stoplichten super snel, niet de meest geschikte pakel-auto, want op gladde stukken (lees nat wegdek) is hij behoorlijk "tail-happy". Maar dit kan ook komen door de "slicks met ervaring".
Al met al een leuke bak met ervaring, rijdt zeer goed. Ook op hogere snelheden. Om er langer plezier van te hebben, zou je de waterpomp preventief moeten vervangen. Hij is zeker niet in concoursstaat, maar het is ook niet direct een schandaal.
Bouwjaar '81 en apk tot 8 december 2015.
V6 (injectie) met automaat van een later type, heeft tevens gas. Zowel gas, benzine als automaatbak functioneert goed.
1 van de steunen van de waterpomp is gebroken, dus voor een gegarandeerde lange levensduur, dien je de waterpomp te vervangen. Hij is nu goed rijdbaar, ik rij er ook nog dagelijks mee. Gisteren nog de Varfard mee gereden.
Bruin interieur, voorstoelen waren slecht, dus deze zijn vervangen voor 2 zwarte. De bruine stoelen heb ik nog wel bewaard, dus die kan je naar wens erbij krijgen.
En natuurlijk ook een beunhaak, stekker functioneert ook. Heb er meerdere malen met een karretje mee gereden.
Verder heeft hij gebruikerssporen, bij de deueren en spatbordranden wat blaasjes, ook mist er hier en daar een sierstripje.
Ik heb hem sinds november en er een aantal 1000 km erbij opgezet (nu tellerstand 160K) om hem nog een keer door de apk te trekken verwacht ik dat je 2? achterbanden moet vervangen, en de stuurbekrachtigingspomp moet droogmaken. (zweet en is afkeur?)
Hoeft niet veel te kosten, maar bij enkel lage biedingen haal ik de voor mij leuke onderdelen eraf en gaat hij naar de oudijzerboer voor oudijzerprijs. Richtprijs is 500 euro, onderhandelen gebeurt naast de auto. Gezien, de dubbele lasten die ik nu heb, blijft hij niet lang te koop staan.
Het zou zonde zijn als deze steeds zeldzamere auto's van de weg verdwijnen. Hij rijdt als een kanon, en bij de stoplichten super snel, niet de meest geschikte pakel-auto, want op gladde stukken (lees nat wegdek) is hij behoorlijk "tail-happy". Maar dit kan ook komen door de "slicks met ervaring".
Al met al een leuke bak met ervaring, rijdt zeer goed. Ook op hogere snelheden. Om er langer plezier van te hebben, zou je de waterpomp preventief moeten vervangen. Hij is zeker niet in concoursstaat, maar het is ook niet direct een schandaal.

